• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Asiakashankinta kuntoon

Digimyynti

Strategisen ja psykologisen hinnoittelun tehokurssi

Tai kirjaudu sisään päästäksesi maksullisiin kursseihisi

https://softsales.wistia.com/medias/an283yrbrz?embedType=async&videoFoam=true&videoWidth=640

Vastaatko hinnoittelusta vai onko tehtäväsi myydä tuotteita ja palveluita? Tuntuuko hinnoittelu hankalalta? Miten asettaa hinta, jotta saat tuotteesi tai palvelusi myydyksi riittävällä katteella? Osaatko perustella hinnan riittävän hyvin? Joko käytät psykologiaa myynnin keinona? Tervetuloa oppimaan hinnoittelun psykologiaa.

Mitä kurssi sisältää?

Kurssi sisältää laadukkaiden videoiden avulla läpi käytynä yli 40 hinnoittelun psykologista tekijää ja ison joukon tehtäviä, joiden avulla opit menetelmän, jolla osaat hinnoitella psykologisesti oikein mitä tahansa tuotteita tai palveluita.

Mihin menetelmä perustuu?

Menetelmä perustuu tutkimustiedon ja käytännön yhdistelmään. Pohjana on kymmeniä tieteellisiä, todellisilla asiakkailla tehtyjä tutkimuksia usean vuosikymmenen ajalta eri puolilta maailmaa. Tutkimuksissa on tutkittu miljoonien ihmisten ostokäyttäytymistä kymmenillä eri tuotteilla ja palveluilla. Näiden pohjalta olen kehittänyt menetelmän jota olen itse testannut asiakkailla noin kahden vuoden ajan. Menetelmä on kuusivaiheinen prosessi, joka sisältää videoita ja muuta oppimateriaalia sekä ison joukon tehtäviä, joihin vastaamalla menet prosessissa loogisesti eteenpäin vaihe kerrallaan.

Mistä prosessi koostuu?

Prosessi koostuu kuudesta vaiheesta:

  1. Hintojen asettaminen psykologisesti eri tavoilla
  2. Ankkurihinnan erilaiset esitystavat ja maksimointi
  3. Aivojen havainnointikykyyn vaikuttaminen
  4. Ostamaan motivointi
  5. Alennusten käyttäminen psykologisesti oikein
  6. Tulojen maksimointi

Kaikki nämä vaiheet käydään läpi käytännönläheisten esimerkkien avulla.

Kenelle kurssi on tarkoitettu?

Tämä verkkokurssi on tarkoitettu kaikille myyntiä tekeville sekä tuotteita ja palveluita hinnoitteleville. Kurssille ei ole mitään ennakkovaatimuksia. Hinnoittelun perusteet on hyvä tuntea, mutta ei pakollista.

Mitä osaat kurssin jälkeen?

Kurssin jälkeen sinulla on hyvä kokonaiskäsitys hinnoittelun psykologiasta ja olet oppinut prosessin jonka avulla osaat jatkossa hinnoitella psykologisesti tuotteita tai palveluita.

Tyytyväisyystakuu

Kurssilla on 14 vuorokauden tyytyväisyystakuu. Mikäli et ole tyytyväinen kurssin sisältöön, palautan sinulle rahat täysimääräisesti takaisin.

Miten voin tutustua kurssin sisältöön tarkemmin?

Kurssi koostuu x määrästä laadukkaita HD-videoita, muusta oppimateriaalista sekä työkirjan itseopiskeluun tarkoitetuista tehtävistä. Pääset näkemään kurssin ensimmäiset videot ilman ostamista. Rullaa sivua alaspäin josta löydät kurssin sisällön. Ensimmäiset oppitunnit ovat nähtävillä sinulle täysin ilmaiseksi.

Kuinka paljon kurssi maksaa?

Kurssin hinnoitteluvaihtoehdoista on oma erillinen sivu. Pääset sinne sivun ylälaidasta.

Miten voin maksaa / tilata kurssin?

Voit maksaa kurssin suoraan verkkokaupasta suomalaisilla maksutavoilla: verkkopankilla, luottokorteilla tai osa-maksulla. Tai voit maksaa kurssin laskulla. Mikäli tahdot maksaa laskulla, klikkaa tilaa laskulla – painiketta.

Saanko kurssin heti käyttööni?

Kun ostat kurssin verkkokaupan kautta ja olet sen maksanut niin kurssi on sinulla heti käytössäsi. Mikäli tilaat kurssin laskulla niin saat kurssin käyttöösi heti kun maksu on tullut tilillemme. Toimitamme sinulle koodin, jonka avulla saat hankittua kurssin käyttöösi.

Miten ja millä laitteilla voin opiskella kursseja?

Kurssi on käytössäsi milloin vain kun olet olet yhteydessä verkkoon. Kurssien opiskelu onnistuu helposti kaikilla älylaitteilla sekä tietokoneilla.

Miten pitkään kurssi on käytössä?

Yksittäin ostetut kurssit ovat käytössä vuoden ajan ja kuukausimaksullisessa vaihtoehdossa niin pitkään kunnes maksat kuukausimaksua.

Tervetuloa opiskelemaan. Nähdään kurssilla. Moi.

Moduulit

Tervetuloa opiskelemaan

Oppitunnit

  • Näin opiskelet järjestelmässä menetelmää
  • Työkirja Ilmainen esikatselu

Tuote- tai palveluvalikoima

Oppitunnit

  • Menetelmän ensimmäinen vaihe – koko video
  • 1.1. Menetelmän ensimmäisen vaihe – esittely
  • 1.2. Hinnoiteltavan tuotteen tai palvelun valitseminen
  • 1.3. Sisäänheittotuote
  • 1.4. Palkkiotuote
  • 1.5. Vaihtoehtoiset tuotteet tai palvelut

Ostajapersoona

Oppitunnit

  • Menetelmän toinen vaihe – koko video
  • 2.1. Ostajapersoonan määrittely
  • 2.2. Liian kallis hinta
  • 2.3. Liian halpa hinta
  • 2.4. Epäröintihinta
  • 2.5. Ryöstöhinta

Hinnoittelustrategiat

Oppitunnit

  • Menetelmän kolmas vaihe – koko video
  • 3.1. Hinnoittelun kolme päätyyppiä
  • 3.2. Kustannusperusteisesta tai markkinahinnasta lisäarvohinnoitteluun
  • 3.4. Kustannusperusteisen hinnan laskeminen
  • 3.5. Case-esimerkki: Hinnoitteluvirhe 2000€ arvoisen työkalupakin hinnoittelussa
  • 3.6. Hintahaarukka

Ankkurihinta ja aivojen havainnointikykyyn vaikuttaminen

Oppitunnit

  • Menetelmän neljäs vaihe – koko video
  • 4.1. Ankkurihinnan määritelmä
  • 4.2. Hinta-ankkurin maksimi
  • 4.3. Hinnan jakaminen osiin
  • 4.4. Hintakyltti
  • 4.6. Lukujen esittäminen eri tavoilla
  • 4.5. Länsimainen kirjoitus

Ostamaan motivointi ja tulojen maksimointi

Oppitunnit

  • Menetelmän viides vaihe – koko video
  • 5.1. Vaihtoehtojen esittäminen hinnan yhteydessä
  • 5.2. Tunne- ja järkiperäisten tuotteiden hinnoittelu
  • 5.3. Houkutustuote ja dynaaminen hinta
  • 5.4. Rahan pois antaminen
  • 5.5. Takuu
  • 5.6. Rajoitettu myyntiaika tai tuote-erä
  • 5.7. Hintojen nousun perustelu

Alennukset ja argumentit

Oppitunnit

  • Menetelmän kuudes vaihe – koko video
  • 6.1. Ensiosto, lähtevä tai palaava asiakas
  • 6.2. Alennuksen määrä, segmentointi, voimassaolo ja 100-sääntö
  • 6.3. Argumenttien valinta

Muita oppitunteja

3.3. Markkinahinnan selvittäminen

Read More

B2B-myynnin tehovalmennus

Primary Sidebar

  • Rekisteri- ja tietosuojaseloste
  • Toimitusehdot ja maksutavat

Copyright© 2023 · Brunch Pro Theme by Shay Bocks